De administratie loopt uit de hand, je hebt een groter kantoor nodig, maar eigenlijk is er geen geld voor opslag. Maar opslag kun je ook goedkoper regelen. Zeker als je voldoende ruimte op kantoor hebt. Wat wel zo handig is voor dingen die je op wil bergen maar wel altijd op locatie wil hebben zodat je ze bij de hand hebt. Je kunt hier veel geld in investeren, maar je kunt ook goed besparen door kantoorkasten gebruikt te kopen. Het is aan jou wat voor kast de ideale opslag voor jou is. Misschien is een roldeurkast gebruikt wel precies wat jij zoekt om je administratie in op te slaan.
Voordelen van gebruikte kastenEen kast is in een kantoor meestal niet een meubel dat snel slijt. Je kunt wat dat betreft echt jaren doen met een kast op kantoor. Kantoorkasten zijn er natuurlijk in allerlei varianten. Een roldeurkast heeft een deur die misschien wel veel gebruikt kan worden. Daar zit het grootste risico als je een gebruikte roldeurkast koopt. Het voordeel van tweedehands kantoormeubelen kopen is wel dat je een stuk minder hoeft te betalen. Elk meubel verliest natuurlijk in principe waarde doordat het gebruikt is. Daarom is een gebruikte kast goedkoper dan een nieuwe kast.
Vroeg afgedankte kastenVeel kantoren of bedrijven kiezen er al vroeg voor om hun interieur te vervangen. Daardoor zijn er best wat kantoorkasten te koop voor minder dan de hoofdprijs, terwijl die kasten nog een heel lang leven voor zich hebben. Kasten zijn in principe dus ook duurzaam, zeker als je voor zo’n tweedehands kast kiest van een bedrijf dat kasten heeft weggedaan die nog in zeer goede staat zijn. Kasten krijgen een stuk minder te verduren dan bijvoorbeeld bureaus of bureaustoelen, die zeker dagelijks gebruikt worden en soms door meerdere mensen. Wat dat betreft kun je dus besparen op goede kantoormeubelen.
|